EXPERTISE

Support

alt

ICT-middelen kunnen het leven veraangenamen en zijn soms zelfs onmisbaar. Maar ze kunnen af en toe ook een bron van frustratie zijn. E-mail die niet binnenkomt, een wachtwoord dat niet meer werkt, uw device start niet meer op. De support- en servicedeskprofessionals van BORG-OSC zijn er om u te ondersteunen en helpen met dit soort uitdagingen, zodat uw gebruikers gebruiker snel weer aan de slag kunnen. Onze expertise? Het verbinden van de juiste Support Professional aan de juiste opdrachtgever.

 

Neem contact op

“Het meest uitdagende aan mijn werk als supportprofessional? Die issues waar je niet in één keer het antwoord op weet, maar waar je buiten de box moet denken om een oplossing te bedenken.”

Iwan
Ramroep
Support
professional

SUCCES
VERHALEN

RIVM: “Iemands instelling is vaak belangrijker dan de gevraagde kennis, dat is bij te leren.”

“Het is prettig om te merken dat BORG-OSC altijd flexibel is en in oplossingen denkt. Je communiceert echt als mensen met elkaar. En dat is heel prettig zaken doen.”

Mijzo: “Het verschil zit hem in het menselijke contact.”

“De mensen van BORG-OSC zijn gewoon heel plezierig om mee samen te werken.”