Succesverhalen | Antoon Maillé: “Het verschil zit hem in het menselijke contact.”

 

Antoon Maillé: “De mensen van BORG-OSC zijn gewoon heel plezierig om mee samen te werken.”

Met een open, nieuwsgierige, blik naar de toekomst en vanuit de visie op positieve gezondheid, is Mijzo aanjager in de transformatie van zorg om ouderen zo lang mogelijk op eigen wijze vorm en invulling te laten geven aan hun leven thuis. Zodra dat niet meer lukt, is Mijzo er om hen te ondersteunen en te begeleiden. Zij zijn er voor ouderen, revalidanten en mensen met chronische aandoeningen.

De ruim 4500 medewerkers van deze zorginstelling worden op IT gebied onder ondersteunt door de servicedesk van Mijzo. Naast de vaste medewerkers, zitten in dit team ook een aantal professionals van BORG-OSC.
 

BORG-OSC professionals bij Mijzo

We vroegen Antoon Maillé, Servicedesk Coördinator bij Mijzo, hoe dat allemaal begon: “Sinds eind juli 2022 werk ik bij Mijzo als coördinator van de servicedesk. Ik word als zzp-er via BORG-OSC hier ingezet dus ik ben klant en ingehuurde professional tegelijk. Toen ik hier kwam was het hier eigenlijk een beetje ‘spaghetti’; er was geen coördinatie, er ontbrak structuur en zaken liepen weinig gestroomlijnd. Er was net een grote migratie achter de rug en de wachtrij met calls was behoorlijk lang geworden. Mijn opdracht is het structureren van de servicedesk. Prioriteiten stellen, processen opstellen en inrichten, de werkachterstand oplossen en het team begeleiden en verder opleiden. Ik ben ook een soort coach voor de jongens van mijn team, ik help ze bijvoorbeeld bij moeilijke gesprekken met gebruikers. Maar ook als ze privé ergens mee zitten, weten ze me te vinden. Ik maak daarin geen onderscheid tussen de vaste mensen en de ingehuurde professionals, allemaal horen ze erbij.”
 

Plezierige samenwerking

Antoon: “Ik ben al 25 jaar zzp-er. Bij een vorige opdrachtgever waren professionals van BORG-OSC ingezet. Zo ben ik met BORG-OSC in aanraking gekomen. Ik was daar vanuit die klant het aanspreekpunt voor BORG-OSC. Daar heb ik Lubna (Ali, Accountmanager bij BORG-OSC, red.) leren kennen. Na die opdracht heeft Lubna deze opdracht bij Mijzo voor me gevonden. En nu ben ik hier de opdrachtgever die bij BORG-OSC professionals inhuurt. Bij BORG-OSC is het gewoon veel beter dan bij andere detacheringspartijen waar ik de afgelopen jaren mee gewerkt hebt. Zaken zijn beter geregeld, er is betere communicatie. De mensen van BORG-OSC zijn gewoon heel plezierig om mee samen te werken.”
 

Menselijkheid

Antoon vervolgd: “Het grootste verschil zit hem in de menselijkheid. Ik heb zeer regelmatig contact met Lubna en dan hoor ik een mens praten. Wij zijn open naar elkaar, we kunnen alles tegen elkaar zeggen. Bij andere detacheringsbureaus gaat het vaak alleen maar om de business en is het contact is zakelijk. Er moet gewoon geld verdiend worden. De relatie met BORG-OSC is natuurlijk ook van oorsprong zakelijk, maar het contact is gewoon prettig en het verschil zit hem in het menselijke aspect. Onze band is goed. Misschien komt het wel door Lubna persoonlijk. Ik kan alles tegen haar zeggen. Ik heb het gevoel dat ze opkomt voor de belangen van alle betrokkenen. Soms zelfs misschien wel ten koste van haar eigen belang. Ik vind dat mooi, zeker in deze zakelijk harde tijd. Dat je een zakelijke vriendschappelijke band met elkaar kunt hebben.”
 

Vertrouwen

We vragen Antoon hoe hij de term ‘Samen Succesvol’ beleefd. Antoon: “Het enthousiasme van Lubna is aanstekelijk. Ze was dolblij toen ze deze opdracht voor mij had omdat ie op alle fronten goed bij mij past. Dat maakt het samenwerken heel erg leuk. Ik ben ook onder de indruk van de kennis die ze heeft van dit vak. Wat ook een heel belangrijk woord is: vertrouwen. De opdrachten van de BORG-OSC professionals hier werden vanuit mijn leidinggevende onlangs verlengd met meteen een jaar. Dat geeft wel aan hoeveel vertrouwen er is. En vertrouwen is kostbaar. Dat probeer ik hier de jongens op de vloer ook mee te geven. We doen het samen, heb vertrouwen in elkaar.”
 

Persoonlijke ontwikkeling

Bij BORG-OSC kunnen IT professionals zich blijven ontwikkelen, van junior tot senior, hun hele carrière lang. Wat merkt Antoon daarvan? Antoon: “De persoonlijke ontwikkeling is echt prioriteit binnen BORG-OSC. Toen wij hier recent een ITIL- training gingen doen, heb ik aan mijn manager voorgesteld dat de externen hier ook aan mee zouden doen. Die stond daar wel voor open. We hebben contact gezocht met BORG-OSC en er was meteen alle medewerking. Er werd niet getwijfeld, alles werd meteen geregeld. Dat is heel fijn om te zien. Bij andere detacheerders ontstaat er dan soms gedoe over uren of over geld. Dit werd gewoon meteen geregeld dus dat is mooi.”
 

Bent u benieuwd wat wij voor uw onderneming of juist voor jouw carrière kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Samen bouwen we verder aan de carrières van onze professionals, ontzorgen we onze opdrachtgevers en werken we aan de toekomst van BORG-OSC.

Delen