EXPERTISE

Support

alt

ICT-middelen maken het leven makkelijker, maar kunnen soms ook voor frustratie zorgen: e-mails die vastlopen, wachtwoorden die niet meer werken, of devices die niet opstarten. Gelukkig staan de support- en servicedeskprofessionals van BORG-OSC klaar om deze problemen snel op te lossen, zodat uw gebruikers weer vlot aan de slag kunnen. 

Onze expertise? Het koppelen van de juiste Support Professional aan de juiste opdrachtgever, met kennis van ITIL-processen, ticketingtools (zoals Topdesk en ServiceNow), en troubleshooting voor zowel hardware als software. Wij zorgen ervoor dat de support altijd draait, of het nu gaat om 1st, 2nd of 3rd line support. 

 

Neem contact op

“Het meest uitdagende aan mijn werk als supportprofessional? Die issues waar je niet in één keer het antwoord op weet, maar waar je buiten de box moet denken om een oplossing te bedenken.”

Iwan
Ramroep
Support
professional

SUCCES
VERHALEN

RIVM: “Iemands instelling is vaak belangrijker dan de gevraagde kennis, dat is bij te leren.”

“Het is prettig om te merken dat BORG-OSC altijd flexibel is en in oplossingen denkt. Je communiceert echt als mensen met elkaar. En dat is heel prettig zaken doen.”

Mijzo: “Het verschil zit hem in het menselijke contact.”

“De mensen van BORG-OSC zijn gewoon heel plezierig om mee samen te werken.”