ICT-middelen maken het leven makkelijker, maar kunnen soms ook voor frustratie zorgen: e-mails die vastlopen, wachtwoorden die niet meer werken, of devices die niet opstarten. Gelukkig staan de support- en servicedeskprofessionals van BORG-OSC klaar om deze problemen snel op te lossen, zodat uw gebruikers weer vlot aan de slag kunnen.
Onze expertise? Het koppelen van de juiste Support Professional aan de juiste opdrachtgever, met kennis van ITIL-processen, ticketingtools (zoals Topdesk en ServiceNow), en troubleshooting voor zowel hardware als software. Wij zorgen ervoor dat de support altijd draait, of het nu gaat om 1st, 2nd of 3rd line support.
“Het meest uitdagende aan mijn werk als supportprofessional? Die issues waar je niet in één keer het antwoord op weet, maar waar je buiten de box moet denken om een oplossing te bedenken.”
Iwan
Ramroep
Support
professional
Ambitie drijft ons – en dat zoeken we ook in onze professionals. Met coaching en begeleiding helpen we hen groeien, keuzes maken en hun doelen bereiken. Maar groei stopt niet bij onze mensen; we zetten die ontwikkeling ook in voor onze opdrachtgevers.
Samen maken we ambities waar. Open communicatie en aandacht voor elkaars ontwikkeling zijn daarbij essentieel. We kijken vooruit, denken mee en zorgen voor de juiste match. Want of je nu professional of opdrachtgever bent – samen komen we verder, in welke branche dan ook.
“Het is prettig om te merken dat BORG-OSC altijd flexibel is en in oplossingen denkt. Je communiceert echt als mensen met elkaar. En dat is heel prettig zaken doen.”
“De mensen van BORG-OSC zijn gewoon heel plezierig om mee samen te werken.”